Læringsprocesser i krøllede teenagehjerner

Foredrag om forandringer og læringsprocesser for teenagere

Kender du det, når 7. klasses logik, bare ikke er det samme som din egen logik? Vælger du nogle gange gruppearbejde og film når du trænger til fred fra diskussioner om mobilbrug og væsentligheden af viden om vulkaner og grammatik?

Læringsprocesser er komplekse, fordi de kræver forandringer, og her er teenagere bare ikke altid særligt forandringsparate. De digitalt indfødte der ikke kan skrive en webadresse i en browser og tror at vejen til al viden er google, ligesom læring helt naturligt må gå hånd i hånd med Slope Run og Candy Crush. Det er den logik vi skal skabe læring i.

Mit navn er Kamilla Palbjørn, jeg er lærer, Cand. Mag. i Læring og Forandringsprocesser og til hverdag er jeg professionel læringsgøgler. Igennem Skolen på Hovedet søger jeg at skabe og udbrede viden om læringsprocesser hos unge, samtidig med, at vi vender det hele lidt på hovedet.

Få ny viden om læringsprocesser i praksis, krydret med anekdoter og paradokser fra teenagelogikken til foredraget: Læringsprocesser – at skabe forandringer i teenagehjerner.

Vil du vide mere, så kontakt mig på: kontakt@skolenpaahovedet.dk / Tlf. 26148961

● Læringsprocesser ● Forandringer ● Kompleksitet ●
● Teenagelogik ● Teenagehjerner ●