Kurser og foredrag

Herunder kan du læse om nogle af de aktiviteter Skolen på Hovedet tilbyder – finder du ikke det der lige passer til dig, så tøv ikke med at tage kontakt på kontakt@skolenpaahovedet.dk

Aktivitetsudvikling
– i Professionelle LæringsFællesskaber

Når vi ikke bare skal udvikle nye undervisningsforløb, men både skal gøre det sammen i teams og skabe nysgerrighed hos eleverne, så må vi vende det hele lidt på hovedet.

Tag fat i dit team og lad os udvikle sammen!

Produkter
– i de humanistiske prøvefag

Har du set den ene halvdårlige planche efter den anden? Er du træt af at se på jammerlige powerpoints? Kalder dine elever et printet billede, for et super godt produkt?

Så er det nu du skal følge med.

Læringsprocesser
– at skabe forandringer i krøllede teenagehjerner

Kender du det, når 7. klasses logik, bare ikke er det samme som din egen logik? Vælger du nogle gange gruppearbejde og film når du trænger til fred fra diskussioner om mobilbrug og væsentligheden af viden om vulkaner og grammatik?